حریم خصوصی

شیپ‌شاپ با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس  و شماره تلفن مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های شیپ‌شاپ قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد یادآوری می‌شود تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شیپ‌شاپ از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شیپ‌شاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و شیپ‌شاپ تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین شیپ‌شاپ با نصب و یا استفاده از اپلیکشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه ی علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن شیپ‌شاپ و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکشن شیپ‌شاپ و نتایج انتخاب‌شده، مدت و بازه های استفاده شما از شیپ‌شاپ، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر

این اطلاعات تنها توسط شیپ‌شاپ استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.

در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وقفه و رفع خطا جمع آوری می گردد:

وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.

شیپ‌شاپ اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.

شیپ‌شاپ برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت پیامک ارسال  می‌نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه شیپ‌شاپ را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

شیپ‌شاپ ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، شیپ‌شاپ می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت شیپ‌شاپ ، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر شیپ‌شاپ اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

 

"مرجوعی کالا و مشکلات احتمالی خریداران، فقط تا 72 ساعت قابل قبول می باشد و بعد از این زمان ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت"

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه شیپ‌شاپ را از خود سلب می‌کند. شیپ‌شاپ هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای شیپ‌شاپ وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی شیپ‌شاپ و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و شیپ‌شاپ حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
شیپ‌شاپ برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس:
  03134144

دفتر مرکزی:
اصفهان، چهارباغ بالا، مجتمع تجاری اداری باران، طبقه اول، واحد C40

4 روش ساده تشخیص تخم مرغ سالم و فاسد

تشخیص تخم مرغ سالم از تخم مرغ فاسد یک مهارت اساسی در هنگام خرید و استفاده از این محصولات غذایی است. اطمینان از کیفیت تخم مرغ به میزان مستقیم بر سلامت ما تأثیر می‌گذارد. در این مقدمه، به بررسی چند روش ساده و کاربردی جهت تشخیص تخم مرغ سالم و جلوگیری از مصرف تخم مرغ فاسد خواهیم پرداخت. این تکنیک‌ها، از ارزش غذایی تا بررسی ویژگی‌های بصری و بویایی تخم مرغ، به ما کمک می‌کنند تا تصمیم‌گیری بهتری در خصوص انتخاب و مصرف تخم مرغ داشته باشیم و سلامتی خود را حفظ کنیم. با ما همراه شوید تا در این مسیر بهترین راهکارها و ترفندها را برای تشخیص تخم مرغ سالم کشف کنیم.

ادامه مطالب ...
WhatsApp
Telegram
LinkedIn